niedziela, 2 grudnia 2012

Dekoracja wnętrz

W aranżacji wnętrz bardzo ważny jest dobry pomysł. Jeśli go znajdziemy, zrobienie ogólnej idei wystroju i jej realizacja mogą przyjść nam z łatwością. Ten blog ma służyć temu, by podsuwać innym ciekawsze inspiracje. Inspiracją do zrobienia ciekawego wystroju pokoju jest wszystko, począwszy od barwy, czy faktury, poprzez umeblowanie, aż po ciekawe akcesoria. Niekiedy jakiś detal zadecyduje, by w oparciu o niego wykonać pełną koncepcję wystroju, a wnętrza były bardziej oryginalne.
Na tym blogu będę się przedstawić właśnie takie drobnostki. Rzeczy, które motywowały mnie przy urządzaniu własnego mieszkania, ale także i takie, które zupełnie mi nie leżą, a jednak mi się podobają. Jestem pewien, że w fotografiach i tekstach przedstawianych na blogu będzie coś, co przemówi również do Was. Będę zachowywać różnorodność. Nie ukierunkowuję tego bloga na jeden konkretny nurt, nie staram się być ekspertem, ani nikomu chcę niczego dyktować. Nieustannie poszerzam swoje zainteresowania, ogarniam nowe style i projekty.
W miarę możliwości próbuję być w zgodzie z nowościami ze świata dekoracji wnętrz. Staram się za to dzielić się inspiracjami znalezionymi gdzieś w internecie czy w czasopismach wnętrzarskich, po to, by trafiły do jak najszerszego grona czytelników. Jeżeli któryś z moich pomysłów da wam impuls, będzie mi bardzo miło.

Brak komentarzy: